مهارت‌های پایه

مهارت‌های پایه شامل اطلاعات عمومی، تسلط بر مداد، تن آگاهی، دقت و توجه، قدرت پردازش، توانایی رنگ آمیزی، دست ورزی، سرعت عمل، هماهنگی چشم و دست، هماهنگی دو نیمکره و توانایی خواندن شعر و سوره می باشد. 
در این بسته آموزشی این مهارت‌ها با فعالیت‌های همچون فعالیت‌های مداد و کاغذی، آشپز کوچولو، آشنایی با ابزار، آموزش شعر، حفظ سوره و دعا، دوختواره، دومینو، مفاهیم پایه و آموزش‌های عمومی بدست می آید. 
این آموزش‌ها در 113 جلسه آموزش داده می‌شود. 

سرفصل‌های مهارت های پایه

آموزش‌های محور مهارت‌های پایه در 7 بخش اصلی و در 113 جلسه آموزش داده می‌شود.

آشپز کوچولو

آشپز کوچولو

 آشنایی با ابزار

آشنایی با ابزار

حفظ سوره

حفظ سوره

دوختواره

دوختواره

دومینو

دومینو

آموزش شعر

آموزش شعر

مفاهیم پایه

مفاهیم پایه

آشپز کوچولو

اهداف: تقویت مهارت های پایه و دست ورزی، سرگرم کردن کودکان، آموزش مهارت های زندگی ،افزایش اعتماد به نفس و تمرین مهارت های حرکتی ،تقویت مهارتهای اجتماعی کودک مانند مشارکت پذیری در کار گروهی، و تقویت روحیه ی همکاری و پرسشگری ،مسئولیت پذیری، تقویت توانایی برای حل مسئله، در ۲۳جلسه برگذار می گردد .

advanced divider

آشنایی با ابزار

اهداف: با هدف آشنایی با ابزار و لوازم تحریر و نحوه ی کاربرد و استفاده صحیح از آن، رعایت نکات ایمنی در حین استفاده این ابزار، در ۶جلسه برگذار می گردد .

حفظ سوره

هداف با هدف پرورش تقویت انس با قرآن علاقمندی به شنیدن صوت قران با قرائت زیبا و تقویت مهارت های شنیداری و حافظه در ۸جلسه برگذار می گردد .

advanced divider

دوختواره

اهداف: تقویت مهارتهای دست ورزی ،پرورش هماهنگی چشم و دست، تقویت دقت و تمرکز ، پرورش اعتماد به نفس و تقویت مهارت خود باوری در کودکان و پرورش خلاقیت در ۸جلسه برگذار می گردد .

دومینو

اهداف : تقویت توالی دیداری، افزایش توجه و تمرکز، افزایش سرعت عمل ،تقویت هماهنگی چشم و دست و توان حرکتی ظریف دست و انگشتان، رشد خلاقیت، تقویت هوش فضایی تجسمی و توسعه درک تقارن و تجانس و زاویه ها در۸ جلسه برگذار می گردد .

advanced divider

آموزش شعر

اهداف : پرورش مهارت های زبان فارسی دقت در گوش دادن و درک کلمات موزون ،تقویت دقت و تمرکز ،پرورش حافظه، افزایش گنجینه لغات در ۱۸جلسه برگذار می گردد .

مفاهیم پایه

اهداف: افزایش گنجینه لغات و دامنه واژگان، افزایش اطلاعات عمومی ،پرورش صفات اخلاقی و آداب اجتماعی مبتنی بر ارزشهای اسلامی و پرورش هویت ملی میهنی در ۴۱جلسه برگذار می گردد .

اسکرول به بالا